O porażce "Krainy jutra" szybko mu zapomnieć nie dadzą...
Chyba największa klapa finansowa ostatnich lat.
1. Mission: Impossible - Ghost Protocol - 8/10
2. Ratatuj - 8/10
3. Iniemamocni - 7/10
4. Niemowlę kontratakuje - 6/10
Pierwsze filmy Brada wspaniałe, potem jak zaczęły te dziwne komputerowo sztuczne bajki podbijać rynek, bajki Brada obniżyły poziom. Sipmspnowie, Stalowy Gigant wspaniałe bajki/filmy animowane. Kolejne już w technologii komputerowej o wiele słabsze.
Muszę jeszcze obejrzeć "bez baterii nie działa" pewnie będzie równie...
Trzecie miejsce na TOP-100?
no błagam... z całym szacunkiem do Birda, ale chyba ktoś sobie go pomylił z jakimś innym Bradem!